مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-11بين الملل

نگاهی به موضع اتحادیه اروپا و واتیکان درقبال الحاق کرانه باختری


نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصدد آغاز هرچه سریعتر روند اجرای طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی است اما مخالفت های بین المللی و اختلاف با واشنگتن در این زمینه ابهاماتی را درباره جدیت این طرح ایجاد کرده است.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصدد آغاز هرچه سریعتر روند اجرای طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی است اما مخالفت های بین المللی و اختلاف با واشنگتن در این زمینه ابهاماتی را درباره جدیت این طرح ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آناتولی در گزارشی درباره طرح دولت رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی و موضع اروپا در قبال آن نوشت: اسراییل قصد دارد تا برای پیشبرد طرح موسوم به معامله قرن ، به طور رسمی حاکمیت خود را بر منطقه غور اردن و تمامی شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری اعمال کند.

به همین منظور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل درصدد آغاز هرچه سریع تر روند اجرای طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی است اما مخالفت های بین المللی و اختلاف با واشنگتن در این زمینه ابهاماتی را درباره جدیت این طرح ایجاد کرده است.

در همین راستا، اوویر اکونیس، وزیر همکاری منطقه ای دولت اسراییل به رادیو ارتش این رژیم گفت که طرح الحاق قطعاً در ماه ژوییه اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به موضع اتحادیه اروپا و واتیکان درقبال الحاق کرانه باختری

نگاهی به موضع اتحادیه اروپا و واتیکان درقبال الحاق کرانه باختری