مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-11بين الملل

راه اندازی بخش زبان فارسی در کتابخانه دانشگاه لبنان


سلیم دکاش در دیدار رایزن فرهنگی ایران در بیروت با اذعان اینکه دانشجویان ایرانی از با استعدادترین دانشجویان دانشگاه قدیس یوسف هستند، خواستار راه اندازی بخش زبان فارسی در این دانشگاه شد.

- سلیم دکاش در دیدار رایزن فرهنگی ایران در بیروت با اذعان اینکه دانشجویان ایرانی از با استعدادترین دانشجویان دانشگاه قدیس یوسف هستند، خواستار راه اندازی بخش زبان فارسی در این دانشگاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عباس خامه یار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حضور در دانشگاه قدیس یوسف با سلیم دکاش، رییس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

خامه یار در سخنانی، دانشگاه قدیس یوسف را یکی از دانشگاه های موفق در لبنان معرفی کرد و گفت: عده ای از شخصیت های فرهنگی ایرانی مانند مرحوم صادق آینه وند، مورخ سرشناس کشورمان فارغ التحصیل این دانشگاه بوده اند و حدود 50 تا 60 نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

رایزن فرهنگی ایران در بیروت با اشاره به توافقنامه های گذشته دانشگاه قدیس یوسف با برخی دانشگاه های ایران، آمادگی رایزنی فرهنگی ایران در بیروت را برای فعال سازی و به جریان انداختن توافقنامه های مزبور را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش زبان فارسی در کتابخانه دانشگاه لبنان

راه اندازی بخش زبان فارسی در کتابخانه دانشگاه لبنان