مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-11سياسي

کودک آزاری مدرن/ کودکانی که قربانی سوداگری در شبکه های اجتماعی می شوند


بسیاری از فعالان حقوق کودکان بر این باورند که طبق پیمان نامه جهانی حقوق کودک، والدین نباید از آن ها به عنوان ابزار تبلیغی استفاده کنند و این کار آن ها نوعی کودک آزاری روانی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، آزار و اذیت کودکان مفاهیم گوناگونی دارد و می توان به صراحت گفت در هر جا که به دلایل مختلف اجتماعی یا روانی، کودک در بستر مناسب خود برای رشد و پرورش قرار نگیرد، مورد آزار واقع شده است، سوء استفاده از کودکان در هر مقیاس و معیاری غیر منطقی و غیر قانونی است و مخاطرات روانی و جسمی زیادی برای کودک دارد.

کار کردن کودکان و به خدمت گرفته شدنشان در هر بستری که روح لطیف و کودکانه آن ها آسیب ببیند و یا به هر دلیلی از  تجربه های لازم ایام کودکی بی بهره بمانند مصداق روشن سوء استفاده از کودک است.

در دنیای مدرن، علاوه بر کودکانی که اغلب آن ها را کنار خیابان ها و با لباس های مندرس و سر روی کثیف می بینیم، شاهد کودکان کاری با لباس های پر زرق و برق هستیم که نه سر چهارراه می ایستند و دست نیاز به سمت کسی دراز می کنند و نه برای فروش آنچه در دست دارند به کسی التماس می کنند، و ظاهرا  کسی هم برای پول در آوردن مجبورشان نمی کند! رایج ترین شکل این کار پر زرق و برقی که البته پشت پرده سیاهی دارد، کودکانی هستند که این روزها در فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاری مدرن/ کودکانی که قربانی سوداگری در شبکه های اجتماعی می شوند

کودک آزاری مدرن/ کودکانی که قربانی سوداگری در شبکه های اجتماعی می شوند