مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-11سياسي

رعایت حجاب و عفاف به مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از نبود تبلیغات محیطی در خصوص رعایت حجاب و عفاف و بی توجهی مسئولان به طرح این مطالبه دینی در جامعه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی بعد از ظهر شنبه در جلسه بنیاد عفاف و حجاب استان با بیان اینکه تاکنون مسئولان و مبلغان دینی نتوانسته اند رعایت حجاب و عفاف را به عنوان مطالبه عمومی در جامعه تبیین کنند افزود: باید با تعامل جامعه دانشگاهی و نهادهای ذیربط دینی، روحانیون و مبلغان راهکارهای کاربردی و مناسب برای تبلیغ این مسئله در جامعه پیدا شود.

وی با بیان اینکه بیشترین صدمه کشف حجاب و بی حجابی متوجه بانوان است و حضور بانوان با حجاب نامناسب در جامعه باعث جلب توجه نامحرمان و ایجاد مشکلات در خانواده آن ها شده و صمیمیت و علاقه را از خانواده ها از بین برده و خدشه دار می کند، ادامه داد: از بزرگترین مشکلات جوامع غربی تزلزل خانواده هاست که کاملاً نشأت گرفته از بی حجابی و بی عفتی آن هاست که خود نیز به این مسئله اعتراف دارند.

امام جمعه ارومیه گفت: بی حجابی باعث جلب نظر دیگران و جلب نظر دیگران باعث سستی و تزلزل خانواده ها و مشکلات مختلف در روابط عاطفی افراد خانواده می شود، عمده خیر و سود دستور خداوند و دین برای حفظ حجاب برای استحکام بنیاد خانواده بوده و باعث افزایش علاقه و صم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت حجاب و عفاف به مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شود

رعایت حجاب و عفاف به مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شود