مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:102020-07-11اجتماعي

مشکلاتی برای فروش املاک مازاد آموزش و پرورش وجود دارد


در مسأله پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان براساس قانون مکلف به فروش املاک مازاد هستیم اما املاک آموزش و پرورش مشکلات زیادی از جمله سند نداشتن را دارد که فروش املاک مازاد را با مشکلات مواجه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در اولین برنامه گفت وگو بر مدار تحول و بهبود یادگیری با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه یکی از شرکای اصلی آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها و تحقق اهدافش است، اظهار کرد: آموزش و پرورش یک شبکه بزرگ از ستاد تا خانواده است و این نشست درصدد برقراری پیوند عمیق و تأثیرگذاری بین این بخش ها در انتقال مسائل و بیان راه حل ها و ایجاد درک مشترک است.

وی با تأکید بر اینکه در چنین شبکه بزرگی انتقال پیام مهم است، افزود: به علت بزرگی چنین شبکه ای معمولاً انتقال پیام به طور ناقص صورت می گیرد و این موضوع نشان می دهد روش کاغذی در انتقال پیام کارآیی خوبی ندارد لذا از مدیران کل آموزش وپرورش استان ها و 760 منطقه آموزشی خواستیم در این گفت وگوی زنده مشارکت کنند.

وزیر آموزش و پرورش از حمایت های رییس سازمان برنامه و بودجه در حمایت از آموزش و پرورش و بهبود حقوق فرهنگیان تشکر کرد و گفت: در یک سال گذشته برای فرهنگیان چند نوبت افزایش حقوق داشتیم که این کار باعث شد تا فاصله بین پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتی برای فروش املاک مازاد آموزش و پرورش وجود دارد

مشکلاتی برای فروش املاک مازاد آموزش و پرورش وجود دارد