مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 15:152020-07-11اجتماعي

کدام آسیب ها زنگ های اورژانس اجتماعی را بیشتر به صدا درآوردند؟


معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: طی سه ماهه ابتدای امسال 2997 تماس با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده است که اختلافات حاد خانوادگی، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: طی سه ماهه ابتدای امسال 2997 تماس با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده است که اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری و همسرآزاری از مهم ترین علل تماس بوده است.

شهرام شیخانی امروز شنبه 21 تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خدمات اجتماعی به 100 هزار نفر در استان ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه سال گذشته 122 هزار نفر از خدمات بهزیستی بهره مند شدند که از این تعداد 100 هزار نفر نیاز به خدمت در زمینه اجتماعی داشتند، افزود: 5 هزار و 840 نفر زنان سرپرست خانوار و 121 خانوار دارای فرزند دو قلو و سه قلو به بالا نیز از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 536 فرزند بی سرپرست و بد سرپرست در 24 مرکز نگهداری خدمات دریافت کردند، اظهار کرد: 10 هزار و 700 کودک در 262 مهد روستایی و شهری نیز خدمات دریافت کرده اند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه چهار هزار و 102 نفر از برنامه های مداخلات تخصصی کاهش طلاق در سطح استان بهره مند شده اند، افزود: 1270 کودک نیازمند از پرداخت شهریه مهد کودک با مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام آسیب ها زنگ های اورژانس اجتماعی را بیشتر به صدا درآوردند؟

کدام آسیب ها زنگ های اورژانس اجتماعی را بیشتر به صدا درآوردند؟