مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 23:002020-07-11سياسي

جذب 90 درصدی داوطلبان آزمون استخدامی دارای 3 مهارت شغلی/ پذیرش 100 درصدی در حوزه IT


دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد: بررسی ها نشان می دهد 90 درصد از شرکت کنندگان آزمون استخدامی که با سه مهارت شغلی و 80 درصد افرادی که دارای دو مهارت شغلی هستند جذب مشاغل شدند.

- دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد: بررسی ها نشان می دهد 90 درصد از شرکت کنندگان آزمون استخدامی که با سه مهارت شغلی و 80 درصد افرادی که دارای دو مهارت شغلی هستند جذب مشاغل شدند.

محمدحسین قمری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سومین آزمون استخدامی بخش خصوصی اظهار کرد: استخراج این دوره از آزمون در حال انجام است؛ چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا بخشی از مصاحبه های پذیرفته شدگان به صورت آنلاین برگزار شد و تعدادی نیز در محل شرکت متقاضی، به صورت حضوری بوده است.

وی ادامه داد: ما بر اساس آخرین نظر سنجی هایی که داشتیم حدود 20 هزار نفر از شرکت کنندگان این آزمون دعوت به همکاری شدند که این تعداد با مصاحبه شوندگان متفاوت است.

قمری خاطر نشان کرد: علاوه بر آن بررسی های ما همچنین نشان می دهد که 90 درصد از شرکت کنندگانی که دارای سه مهارت شغلی و 80 درصد افراد دارای دو مهارت دعوت به همکاری شدند.

دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی تعداد شرکت کنندگان در سومین آزمون استخدامی را 80 هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: تقریبا 5 تا 6 درصد در این آزمون حضور نداشتند ولی همین تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 90 درصدی داوطلبان آزمون استخدامی دارای 3 مهارت شغلی/ پذیرش 100 درصدی در حوزه IT

جذب 90 درصدی داوطلبان آزمون استخدامی دارای 3 مهارت شغلی/ پذیرش 100 درصدی در حوزه IT