مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-11اجتماعي

ضاربان حامیان محیط زیست قروه بازداشت شدند


در جریان حمله دامداران به سه فعال زیست محیطی انجمن مردم نهاد سراب سبز قروه، با دستور مقام قضایی، دامداران ضارب بازداشت شدند.

- توفیق زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: محدوده دریاچه سراب کوثر قروه دارای نیزار، چندین چشمه جوشان و بیشه زار است که علاوه بر تامین آب دریاچه زیستگاه پرندگان مهاجر و بومی است.

وی در ادامه افزود: چهار دامدار بومی که ساکن روستاهای اطراف قروه بودند در نیزارهای دریاچه سراب کوثر مشغول چرای دام بودند که 3 نفر حامی محیط زیست در نحوه عدم چرای دام به آنها تذکر دادند و دامداران به آنها حمله کردند.

زارعی تصریح کرد: در جریان حمله دامداران 3 فعال زیست محیطی انجمن مردم نهاد سراب سبز قروه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و با دستور مقام قضایی، دامداران ضارب بازداشت شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست قروه با اشاره به وضعیت جسمی مطلوب حامیان محیط زیست، گفت: دریاچه سراب کوثر قروه جزو مناطق حفاظت شده است و هیچ دامدار، شکارچی،طبیعت گرد و.

حق تخریب و تصرف آن به هر نحوی را ندارد.

وی ادامه داد: این دامداران متخلف فاقد کارت و پروانه بهره برداری دامداری هستند و پرونده ای برای رسیدگی به تخلفات آنها در مراجع قضایی تشکیل شد و علاوه بر رسیدگی به این تخلف، به ضرب و شتم حامیان محیط زیست که انجام دادند رسیدگی خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضاربان حامیان محیط زیست قروه بازداشت شدند

ضاربان حامیان محیط زیست قروه بازداشت شدند