مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 02:402020-07-11سياسي

واکنش کافی به طرح حذف دیوارهای فیزیکی دانشگاه فردوسی


دانشگاه هیچ تصمیمی درخصوص حذف دیوارهای فیزیکی ندارد و این مسئله نیازمند رایزنی و گفتمان است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه هیچ تصمیمی درخصوص حذف دیوارهای فیزیکی ندارد و این مسئله نیازمند رایزنی و گفتمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی روز گذشته با حضور در محل سالن شورای سازمان مرکزی با دکتر محمد کافی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست علاوه بر رییس دانشگاه، دکتر حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی ، دکتر عادل سپهر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی، حجت الاسلام محمد طلابیگی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر مهدی کرمانی مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه، دکتر غلامرضا رییسیان، رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و دکتر روح الله اسلامی رییس گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند.

رییس دانشگاه در پاسخ به سوالی در خصوص برداشتن دیوارهای فیزیکی دانشگاه گفت: پیشنهاد کمیسیون معماری و شهرسازی در نشست شورای اسلامی شهر برای برداشتن دیوارهای دانشگاه در حد پیشنهاد است و فردا نشست مشترک دانشگاه با نمایندگان شورای شهر و رییس کمیسیون معماری و شهرسازی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کافی به طرح حذف دیوارهای فیزیکی دانشگاه فردوسی

واکنش کافی به طرح حذف دیوارهای فیزیکی دانشگاه فردوسی