مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-12اجتماعي

آغاز همکاری مشترک میان انجمن پوشاک مدارس ایران و یونسکو


همکاری مشترک میان انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران وکرسی یونسکو در آموزش های محیط زیست باهدف تعامل هر چه بیشتر در راستای تحقق اهداف علمی و آموزشی انجمن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین جلسه همکاری مشترک میان انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران و کرسی یونسکو در آموزش های محیط زیست با حضور حمید یوسفی مدیرعامل انجمن، سیدمحمد شبیری رییس کرسی یونسکو در آموزش های محیط زیست و نمایندگانی از کارگروه ایمنی و سلامت انجمن و کارگروه های مسئولیت اجتماعی و مدیریت پسماند کرسی یونسکو برگزار شد.

در این نشست، ضمن معرفی اهداف و برنامه های هر دو مجموعه، بر لزوم توجه هر چه بیشتر به روند توسعه آموزش همسو با مبانی علمی در راستای ترویج موضوعات فرهنگی و اجتماعی تأکید شد و بر این اساس مقرر شد زیرساخت های علمی لازم به منظور تحقق اهداف مندرج در آیین نامه انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران با همکاری کرسی یونسکو در آموزش های محیط زیست فراهم شود.

نمایندگان انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران با اشاره بر لزوم اجرای طرح ساماندهی لباس فرم دانش آموزان، بر لزوم تحقق تمامی مؤلفه های ایمنی و سلامت همچون موضوعات روانشناختی، تأثیر لباس بر سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری مشترک میان انجمن پوشاک مدارس ایران و یونسکو

آغاز همکاری مشترک میان انجمن پوشاک مدارس ایران و یونسکو