مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-12سياسي

ضرورت اصلاح ساختار اداری در کشور/ بسیج کارکنان در شناسایی مشکلات نقش مهمی دارد


فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ضرورت اصلاح در ساختار اداری کشور، گفت: بسیج کارکنان نقش مهمی در شناسایی مشکلات و رفع آنها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور صبح یکشنبه در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارمندان در رشت، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی این است که پس از رحلت امام خمینی (ره)، با حضور مقام معظم رهبری باقدرت به مسیر خود ادامه داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تحقق آرمان های انقلاب نشانه موفقیت انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنی، دشمنان با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده حقانیت و درست بودن مسیر حرکت انقلاب است.

وی به نقش مردم و اهمیت حضور آنها در همه صحنه ها اشاره و با بیان اینکه یکی از عوامل اقتدار انقلاب وجود همین ملت همیشه در صحنه است، گفت: به اعتقاد امام راحل مردم سرمایه های اصلی انقلاب هستند که باید مسئولیت حفاظت از انقلاب را به آنها سپرد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه رسالت اصلی سپاه پاسداران حفاظت از انقلاب است، بیان کرد: اعتقاد عده ای به مذاکره و گفتگو و تفاهم با کشورها و دولت هایی که با بنیان و اصول اصلی انقلاب مخالف هستند امری غیر عقلانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح ساختار اداری در کشور/ بسیج کارکنان در شناسایی مشکلات نقش مهمی دارد

ضرورت اصلاح ساختار اداری در کشور/ بسیج کارکنان در شناسایی مشکلات نقش مهمی دارد