مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-12اجتماعي

کمپ؛ حاشیه ای در متن شیراز


کمربندی غرب معالی آباد معروف شیراز را که به س‍مت کوه برانی، در پایین دست دراک، ابتدای بزرگراه حسینی الهاشمی، چند قدمی آسفالت میانه ی شانه خاکی راست بلوار، - محله ای قرار دارد، بدون نام و نشانی، بدون تابلو؛ با ساختمانهایی که رد لودرها زخمهایی بر تنشان انداخته، محله ای که شیرازیها، به آن کمپ می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمپ آبادانی ها، درست در چند صد متری شهرداری منطقه شش قرار دارد، هرچند تولی گری آن سمت بلوار به شهرداری منطقه ده سپرده شده است، محله ای با تن خاکی و خانه هایی که در مقابل آپارتمانهای فاخر معالی آباد و برجهای تازه ساخته شده دامنه رنجور دراک، کومه اند و ساکنانی که اکثرشان همان لهجه و رفتار گرم جنوبی را دارند.

این نشانی ها را نوشتیم تا مدیرانی که نمیدانند کمپ کجاست، آن را به خاطر بیاورند و اگر جلسات تمام وقتشان، فرصتی ایجاد کرد، به آنجا هم سری بزنند، کمپی که ساکنانش، ورودی آن یک حسینیه ساخته اند اما کمتر مسئولی تاکنون قدم به آن گذاشته و جویای احوال ساکنان آن شده است.

کمپ، حاشیه ای ست در متن شهر، جایی در انتهای محله معالی آباد، بین آپارتمان های سربه فلک کشیده گلدشت و ساختمان های بلندمرتبه و شیک کوهپایه دراک.

محله ای که هیچ تابلوی راهنمایی ندارد، ساختمان هایی یک طبقه که نه می توان آنها را خانه نامید نه کومه و کپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ؛ حاشیه ای در متن شیراز

کمپ؛ حاشیه ای در متن شیراز