مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-12حوادث

اعلام جزییات جدید از وقوع سانحه بویینگ اوکراینی


در گزارش کامل‌تری که دقایقی پیش از سوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره سانحه بویینگ اوکراینی منتشر شد، جزییات دقیق‌تری از اشتباه کابر پدافند هوایی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، بامداد روز چهارشنبه 18 دی ماه 98 یک فروند بویینگ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین حدود 6 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار حادثه شد و سقوط کرد.

در این راستا پیش از این دو گزارش از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در باره این حادثه منتشر شد و دقایقی پیش نیز گزارش دیگری که کامل‌تر و دقیق‌تر ابعاد این حادثه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توضیح می‌دهد از سوی سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.

در بخشی از این گزارش آمده است: حدود ساعت 4 بامداد روز چهارشنبه 18 دی 98 با توجه به تغییر در سطح آمادگی پدافند هوایی کشور بخش نظامی به بخش غیرنظامی کنترل فضای کشور اطلاع می‌دهد که تنها پروازهایی مجاز به برخاست از باند فرودگاه هستند که از قبل توسط شبکه پدافند هوایی شناسایی شده‌اند و مجوز پرواز آنها توسط این شبکه صادر شده باشد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ پرواز شماره 752 هواپیمایی اوکراین اینترنشنال ساعت 5:51:28 درخواست روشن کردن موتورها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به واحد مراقبت پرواز مربوطه ارائه می‌دهد و در ساعت 5:52:31 واحد مراقبت پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات جدید از وقوع سانحه بویینگ اوکراینی

اعلام جزییات جدید از وقوع سانحه بویینگ اوکراینی