مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-12سياسي

تأکید بر آزادسازی مددجویان کرمانی با استفاده از سیستم الکترونیک


کُندی فرآیند آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قابل قبول نیست و با توجه به مشکلاتی که حضور افراد زندان برای زندانیان و خانواده آنها ایجاد می کند لازم است کارهای مربوط به آزادی زندانیان را با استفاده از سیستم الکترونیک و ویدئوکنفرانس سرعت دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد صبح امروز در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان اظهار داشت: موسسه فرهنگی سراج یک بسته محتوایی خوب برای ستاد دیه استان کرمان تولید کرده است که برای مناسبت های مختلف و در سراسر کشور کاربرد دارد.

وی بیان کرد: تولید اثر یک بحث است و بحث دیگر این است که باید از این محصولات بهره برد و در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد، همچنین و در بازنشر محصولات باید همکاری و فضاسازی لازم انجام گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید به اینکه فعالیت ها در زمینه تولید محتوا نباید متوقف شود، افزود: تجربه موسسه سراج ارزشمند است و گام های بعدی باید با قدرت ادامه داشته باشد.

موحد با اشاره به اینکه باید با استفاده از منابع موجود ستاد دیه در زمینه آزادی زندانیان اقدام کنیم، ابراز داشت: لازم است از ظرفیت های ستاد دیه مرکز نیز در این زمینه استفاده شود.

وی تصریح کرد: کُندی فرآیند آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قابل قبول نیست و با توجه به مشکلاتی که حضور افراد زندان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر آزادسازی مددجویان کرمانی با استفاده از سیستم الکترونیک

تأکید بر آزادسازی مددجویان کرمانی با استفاده از سیستم الکترونیک