مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-12اجتماعي

سیل به چهار روستای گلستان خسارت زد


باران صبح امروز(یکشنبه 22 تیرماه) سبب وقوع سیل در چهار روستای دارآباد، اجن قره خوجه، قانجق شهرک و سرخن آباد شهرستان گالیکش شد.

- باران صبح امروز(یکشنبه 22 تیرماه) سبب وقوع سیل در چهار روستای دارآباد، اجن قره خوجه، قانجق شهرک و سرخن آباد شهرستان گالیکش شد.

بارش شدید و رگباری باران صبح امروز یکشنبه در برخی مناطق شرق گلستان، سبب وقوع سیل در چهار روستای دارآباد، اجن قره خوجه، قانجق شهرک و سرخن آباد شهرستان گالیکش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بارندگی شدید باران از ساعت پنج صبح آغاز و با تداوم 1.

5 ساعته بارش، موجب جاری شدن سیل همراه با گل و لای و آب گرفتکی برخی معابر و تخریب دیوار تعدادی از منازل و دامداری ها و نفوذ آب به انباری های این روستاها شد.

وجود گل و لای در معابر این روستاها مانع تردد اهالی شده و علاوه بر آن، جاده اصلی روستای دارآباد نیز به طول 500 متر در گل و لای فرو رفته و امکان حرکت را از خودروها گرفته است.

علی کوهستانی معاون فرماندار گالیکش گفت که تلاش می کنیم با استفاده از ماشین آلات راهداری و همکاری اهالی، معابر و کوچه های این روستاها را از وجود گل و لای پاکسازی کنیم.

همچنین محمدرضا قره جانلو بخشدار مرکزی مینودشت نیز به خبرنگار ایرنا گفت: براثر بارش شدید باران صبح امروز که سه ساعت ادامه داشت، بخشی از جاده تنگه چهل چای نرسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به چهار روستای گلستان خسارت زد

سیل به چهار روستای گلستان خسارت زد