مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-12سياسي

گردشگران از آمدن به طرقبه شاندیز خودداری کنند/ 20 درصد صنوف ورشکست شدند


فرماندار شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از گردشگران و مسافران درخواست داریم ضمن رعایت پروتکل‎های بهداشتی از آمدن به طرقبه و شاندیز خودداری کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از گردشگران و مسافران درخواست داریم ضمن رعایت پروتکل‎های بهداشتی از آمدن به طرقبه و شاندیز خودداری کنند.

سید حسن حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات اتخاذ شده در این شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: از مسئولان استانی درخواست شده هر آنچه برای مقابله با ویروس کرونا در مشهد تدبیر می‏ کنند، برای شهرستان طرقبه شاندیز نیز مدنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از دو هفته قبل ماسک در تمامی ادارات اجباری شده و مجتمع های گردشگری و اصناف نیز از این ابلاغیه تبعیت می کنند و به کسانی که ماسک ندارند خدمات ارائه نمی‎دهند.

حسینی بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا از چند روز قبل تمامی تالارها و باغ تالارهای شهرستان تعطیل و از تجمعات غیر ضروری تا اطلاع ثانوی جلوگیری خواهد شد، همچنین استفاده از ماسک در تمامی اماکن گردشگری و تفریحی اجباری شده و اگر کسی ماسک نداشته باشد از ورود به ییلاقات و مناطق گردشگری جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران از آمدن به طرقبه شاندیز خودداری کنند/ 20 درصد صنوف ورشکست شدند

گردشگران از آمدن به طرقبه شاندیز خودداری کنند/ 20 درصد صنوف ورشکست شدند