مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-12اقتصادي

شهرک خودرو در اسدآباد ایجاد می شود


شهردار اسدآباد از ایجاد شهرک خودرو در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به وجود تعداد بسیار خودرو در شهر اسدآباد ایجاد شهرک خودرو در این شهر از نقش مؤثری در درآمد پایدار برای شهرداری برخوردار خواهد بود که با آماده شدن طرح و نقشه آن عملیات اجرایی این برنامه آغاز می شود.

- ایسنا/همدان شهردار اسدآباد از ایجاد شهرک خودرو در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به وجود تعداد بسیار خودرو در شهر اسدآباد ایجاد شهرک خودرو در این شهر از نقش مؤثری در درآمد پایدار برای شهرداری برخوردار خواهد بود که با آماده شدن طرح و نقشه آن عملیات اجرایی این برنامه آغاز می شود.

علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با راه اندازی شهرک خودرو، تعمیرگاه های خودرو از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی خواهد شد، افزود: در این شهرک خودرو در غرفه های مختلف خدمات لازم از کارواش تا فروش قطعات و تعمیرات خودرو به مشتریان ارائه می شود.

وی در ادامه یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری شهر اسدآباد را پیاده راه سلامت برشمرد و یادآور شد: این پروژه در سه فاز عملیاتی خواهد شد که در حال حاضر طراحی و نقشه طرح در دست مشاور قرار دارد.

فعله گری همچنین با اشاره به نهضت آسفالت در شهر اسدآباد توسط شهرداری شهر تصریح کرد: مانند سال های گذشته نهضت آسفالت معابر شهر در دست اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک خودرو در اسدآباد ایجاد می شود

شهرک خودرو در اسدآباد ایجاد می شود