مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-12سياسي

هیئت های مذهبی با اعتماد و همدلی می توانند مشکلات را رفع کنند


رییس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر با اشاره به حمایت های مالی و معنوی مسئولان، گفت: هیئت های مذهبی تنها با اعتماد و همدلی می توانند مشکلات را رفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید عابدین موسوی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی هیئت مذهبی شهرک طالقانی با حضور امام جمعه شهرک طالقانی و جمعی از مسئولان هیئت مذهبی برگزار شد، ضمن بیان رویکرد جدید و تحولی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر بر نگاه بدون تبعیض و بر اساس اولویت بندی آسیب ها و نیازهای همه مناطق شهرستان تأکید کرد و افزود: نگاه اداره ویژه تبلیغات اسلامی نگاه بخشی نبوده و نیست و تمام شهرک ها و بخش های اطراف اعم از شهرک های مدنی و رجایی و طالقانی و شهر چمران در اولویت برنامه های اداره تبلیغات اسلامی و تیم همراه آنها قرار دارد.

وی ادامه داد: امید داریم که تمامی فعالان فرهنگی و مذهبی و همچنین هیئت مذهبی و قرآنی و مبلغان شهرک طالقانی و سایر شهرک های اطراف در راستای خدمت به محرومان و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) با حمایت و همراهی امامان جمعه یار و یاور ما باشند.

موسوی اضافه کرد: هیئت های مذهبی تنها با اعتماد و همدلی می توانند مشکلات را رفع کنند و هرچه که مسئولان به لحاظ اعتبارات و حمایت های مالی و معنوی اداره تبلیغات را حمایت کنند ما نیز می توانیم کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی با اعتماد و همدلی می توانند مشکلات را رفع کنند

هیئت های مذهبی با اعتماد و همدلی می توانند مشکلات را رفع کنند