مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-12اقتصادي

رویکرد استفاده از پساب جهت فضای سبز شهر تهران


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هدف از ساخت تصفیه خانه فاضلاب دستیابی به استانداردهای زیست محیطی و استحصال پساب خروجی برای تامین نیاز آب مصرفی فضای سبز شهر تهران است و رویکرد استفاده از پساب جهت فضای سبز شهر تهران به عنوان راهبرد اصلی برای دستیابی .

- معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هدف از ساخت تصفیه خانه فاضلاب دستیابی به استانداردهای زیست محیطی و استحصال پساب خروجی برای تامین نیاز آب مصرفی فضای سبز شهر تهران است و رویکرد استفاده از پساب جهت فضای سبز شهر تهران به عنوان راهبرد اصلی برای دستیابی به منابع آب پایدار در مدیریت شهری است.

به ایسنا، مهندس مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب، گفت: از سال های گذشته موضوع ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در شهر تهران مورد توجه قرار گرفت در همین راستا از مدت ها قبل جلسات مستمر و مداومی با شرکت آبفا و برخی از مناطق برگزار شد.

یزدانی در ادامه با بیان این که نهایتا ساخت تصفیه خانه مشارکتی بین شهرداری تهران و شرکت آب و فاضلاب تهران در شهرداری منطقه 22 به شکل ویژه ای پیگیری و به نتیجه نهایی رسید، اذعان کرد: انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب تهران به منظور استفاده از پساب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز شهر تهران می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد استفاده از پساب جهت فضای سبز شهر تهران

رویکرد استفاده از پساب جهت فضای سبز شهر تهران