مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-12سياسي

برگزاری مراسم های ترحیم و عروسی دلیل صعود آمار «کرونا» در شهرضاست


برگزاری مراسمات ختم دلیل صعود آمار کرونا در شهرضاست و بر این اساس برگزاری هرگونه مراسم به جز مراسم خاکسپاری در آرامستان ها ممنوع اعلام شد.

- ناصر اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برگزاری مراسمات ختم دلیل صعود آمار کرونا در شهرضا بوده است، اظهار داشت: تصمیمات در ارتباط با مقابله با بیماری کرونا در شهرستان شهرضا باید با ستاد ملی کرونا و استان هماهنگ و در بخش های مختلف این تصمیمات بومی سازی می شود.

وی افزود: برنامه ریزی ها باید به شکلی اتخاذ شود که با توجه به شرایط اقتصادی مردم همه جوانب امر سنجیده شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به تصمیمات گرفته شده در پیک اول کرونا در این شهرستان افزود: با اطلاع رسانی دقیقی که در اسفند ماه در شهرضا انجام شد، ویروس کرونا تا حد زیادی در شهرضا کنترل شد و در ادامه نیز باید از ظرفیت خبرنگاران شهرضا برای مقابله با این ویروس و آگاهی مردم استفاده کرد.

ورودهای آرامستان از سمت خیابان گاز و کمربندی مسدود شد اسدی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسمات ختم و جشن دلیل صعود آمار کرونا در شهرضا بوده است، گفت: در پی افزایش بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان شهرضا و به منظور پیشگیری از فراگیر شدن بیماری و کنترل اوضاع در شهرستان گلپایگان برگزاری هرگونه مراسم به جز مراسم خاکسپاری در آرامستان ها ممنوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم های ترحیم و عروسی دلیل صعود آمار «کرونا» در شهرضاست

برگزاری مراسم های ترحیم و عروسی دلیل صعود آمار «کرونا» در شهرضاست