مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-12سياسي

آسیب های انسانی بدتر از کرونا است/ضرورت نظارت بر عملکرد مسئولان


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خطر آسیب های روانی و انحرافات انسان بدتر از کرونا بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع پرسنل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه جریان گوهر شاد یک برنامه استعماری است، افزود: این برنامه در گذشته با سلاح و مسلسل بود و اکنون با جنگ های نرم و جنگ روانی است.

وی با اشاره به استعدادهای افراد توان خواه بیان کرد: توان دادن به کودکان و معلولان از اولویت هایی بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: بیماری تنها مرض های عفونی نیست بلکه مرض های اجتماعی، روانی و مسائل سیاسی بدتر از بیماری های عفونی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بهداشت را مقدم بر درمان دانست و ادامه داد: اگر هر سازمانی به موقع و درست عمل کند و پیشگیری امور را در دستور کار قرار دهد، بهتر از این است که امور فاسد شده را بازسازی کند.

وی خواستار نظارت بر مدیریت ها شد و افزود: امروز مردم در سطح کشور از نظارت ها گلایه مند هستند و از مقررات رضایت دارند.

آیت الله عبادی با اشاره به اختلافات خانوادگی بیان کرد: برخی اوقات از مشاوران خارج سازمان بهزیستی گزارش هایی می رسد که مشاور باعث افزایش اختلاف در خانواده شده بنابراین باید نظارت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های انسانی بدتر از کرونا است/ضرورت نظارت بر عملکرد مسئولان

آسیب های انسانی بدتر از کرونا است/ضرورت نظارت بر عملکرد مسئولان