مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-12حوادث

بارش های رگباری در شرق گلستان سیل جاری کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: بارش های رگباری بامداد امروز سبب وقوع سیلاب در 4 روستای بخش لوه شهرستان گالیکش و قسمت هایی از شهرستان مینودشت شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: بارش های رگباری بامداد امروز سبب وقوع سیلاب در 4 روستای بخش لوه شهرستان گالیکش و قسمت هایی از شهرستان مینودشت شد.

سیدرضا قادری اظهار کرد: بارش حدود 100 میلیمتر باران در بازه زمانی کمتر از یک ساعت موجب جاری شدن سیلاب در روستاهای دارآباد، اجن قره خوجه، قانجق شهرک و منجیلو شده و خساراتی را به محصولات زراعی، دام، مسکن و تأسیسات زیربنایی وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تا این لحظه هیچ خسارت جانی گزارش نشده است، افزود: بر اثر واژگون شدن یک خودرو، 2 نفر مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان، تحت مداوای سرپایی قرار گرفتند و حال عمومی آن ها نیز مساعد گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان ادامه داد: در شهرستان مینودشت نیز شاهد آب گرفتگی در سطح شهر مینودشت بودیم که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

قادری تصریح کرد: در محور روستاهای بالادست شهرستان مینودشت (محور چهل چای) به دلیل رانش، راه ارتباطی قطع شده و مأموران راهداری مشغول بازگشایی این مسیر ارتباطی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های رگباری در شرق گلستان سیل جاری کرد

بارش های رگباری در شرق گلستان سیل جاری کرد