مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-12اقتصادي

تخلیه و بارگیری 331 فروند کشتی حامل فرآوردهای نفتی در بندر شهید رجایی


از ابتدای امسال تاکنون 331 فروند کشتی حامل فرآوردهای نفتی در بندر نفتی خلیج فارس بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

- ایسنا/هرمزگان از ابتدای امسال تاکنون 331 فروند کشتی حامل فرآوردهای نفتی در بندر نفتی خلیج فارس بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ظهر امروز(22 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با حمایت نیروهای متخصص تخلیه و بارگیری نسبت به مدت مشابه پارسال دو و 79 صدم درصد افزایش داشته است.

اله مراد عفیفی پور افزود: از کشتی ها فرآوردهایی نفتی همچون نفت خام، کاندنسیت و هیدروکربن ها از بندر نفتی خلیج فارس به اقصی نقاط دنیا بارگیری و تخلیه کرده اند.

مدیرکل بنادر و دریا نوردی هرمزگان تصریح کرد: جذب سرمایه گذار در بندر نفتی خلیج فارس و ساخت سه پست اسکله نفتی جدید به عنوان طرح های مهم توسعه ای سازمان بنادر ودریا نوردی در سال 99 است.

عفیفی پور اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها در آینده ای نزدیک ظرفیت صادرات فرآورده های نفتی از بندر شهید رجایی بیش از 30 درصد افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بندر نفتی خلیج فارس به عنوان زون نفتی منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی با 12 پست اسکله به عنوان مهمترین بندر نفتی زیر مجموعه سازمان بنادر و دریا نوردی فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 331 فروند کشتی حامل فرآوردهای نفتی در بندر شهید رجایی

تخلیه و بارگیری 331 فروند کشتی حامل فرآوردهای نفتی در بندر شهید رجایی