مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-12سياسي

راه اندازی سامانه اخذ گزارش نقض حقوق شهروندی در یزد


معاون برنامه ریزی دادگستری استان یزد گفت: سامانه اخذ گزارش های نقض حقوق شهروندی برای رفاه حال شهروندان و تسهیل امور در استان راه اندازی شد.

- ایسنا/یزد معاون برنامه ریزی دادگستری استان یزد گفت: سامانه اخذ گزارش های نقض حقوق شهروندی برای رفاه حال شهروندان و تسهیل امور در استان راه اندازی شد.

سعیدرضا پارساییان در این رابطه اظهار کرد: چنانچه شخصی در مراجعه به مراجع انتظامی و ضابطین قوه قضاییه یا محاکم قضایی و دادسراها و یا در زندان ها به زمینه های نقض حقوق خود که در بند های پانزده گانه قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی بدان اشاره و در دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش های انسانی به آن تصریح شده برخورد نمود می تواند از این طریق موارد را جهت بررسی و رسیدگی گزارش نماید.

وی تصریح کرد: اگر فردی شخصاً ذینفع بوده و یا بعنوان یک شهروند آگاه با احساس مسئولیت اجتماعی به مواردی از نقض حقوق شهروندی یا خدشه به کرامت انسانی، موضوع قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی یا دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش های انسانی برخورد کرد، می تواند گزارش خود را به سامانه اخذ گزارش ها و شکایت های دبیرخانه هیات استانی نظارت بر حفظ حقوق شهروندی ارسال نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه اخذ گزارش نقض حقوق شهروندی در یزد

راه اندازی سامانه اخذ گزارش نقض حقوق شهروندی در یزد