مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-12فرهنگي

نمایشگاه نژادپرستانه «جان وین» برچیده شد


نمایشگاه «جان وین» هنرپیشه دوران طلایی هالیوود به خاطر اظهارات نژادپرستانه اش در سال 1971، در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی برچیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر ، پاییز گذشته دانشجویان و فارغ التحصیلان با اعتراض به نمایشگاه آثار و یادبود جان وین اعتراض خود را آغاز کردند و یک بنر با عنوان زنده نگه داشتن میراث وین  تأیید برتری سفید است نیز نصب کردند.

  دانشکده هنرهای سینمایی دانشگاه USC پس از ماهها دانشجویان و فارغ التحصیلان که در اعتراض به حفظ چنین ادای احترامی به این بازیگر ، برتری سفید را تأیید کردند ، نمایشگاه جان وین را از بین خواهد برد.

اعتراضات مربوط به این نمایشگاه به خاطر اظهارات نژادپرستانه این بازیگر در مصاحبه مجله Playboy در سال 1971 بود که در آن جملاتی متعصبانه بر علیه سیاهپوستان و بومیان آمریکا ابراز داشته بود.

  این نمایشگاه که به خاطر حضور جان وین در دهه 1920 در این دانشگاه به نام وی برپا شده بود، روز جمعه دستور برچیده شدنش توسط اِوَن هیوز   معاون این دانشگاه صادر شد.

 بنابراین تصمیم گرفته شده است که نمایشگاه وین برداشته شود.

  پاییز گذشته دانشجویان و فارغ التحصیلان در اعتراض به این نمایشگاه بنری خلق کرد که نوشته بود: با زنده نگه داشتن میراث جان وین ، SCA بنیاد دانشجویان محافظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه نژادپرستانه «جان وین» برچیده شد

نمایشگاه نژادپرستانه «جان وین» برچیده شد