مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-12سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 22 تیر ایسنا


ارتباط تصویری نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر انقلاب/ ابعاد مهم قرارداد نظامی ایران و سوریه/ وعده فرمانده هوانیروز ارتش برای دستیابی به موشک های با برد 100 کیلومتر/ توسعه گردشگری در کیش مد نظر است نه فروش آن به چین و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

همه مشکلات موجود قابل حل است/ مردم مخالف تشنج میان قوا هستند خبر اولین دیدار نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر معظم انقلاب که پس از پایان جلسه امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزارشد، در صدر اخبار پر مخاطب امروز قرار گرفت.

مقام معظم رهبری در این دیدار مجلس یازدهم را مظهر امید و انتظار مردم خواندند و با استناد به بنیه قوی و ظرفیت های مادی کشور و توانایی هایی معنوی و ایمانی ملت تأکید کردند: اطمینان داریم همه مشکلات موجود قابل حل است و مجلس باید با اولویت بندی مسائل، پرهیز از حاشیه سازی و نیز کار مخلصانه برای مردم در روند حل مشکلات، تأثیر محسوس بگذارد.

ایشان درباره همکاری مجلس با قوای دیگر گفتند: مردم از مجلس و دو قوه دیگر انتظار بیان حق و پیگیری آن رادارند و به شدت با مجادله و گریبان گیری و تشنج میان قوا مخالف هستند و همه بدانند فضای منازعه در رئوس دستگاهها برای افکار عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 22 تیر ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 22 تیر ایسنا