مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-12بين الملل

عضو سائرون: پارلمان هنوز از جزییات مذاکره با واشنگتن بی اطلاع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مضر خزعل نماینده پارلمان عراق از ائتلاف سائرون با اشاره به اینکه پارلمان همچنان از جزییات مذاکرات بغداد و واشنگتن درباره حضور آمریکایی ها در عراق اطلاعی ندارد، - یک عضو پارلمان عراق از ائتلاف سائرون تأکید کرد که پارلمان همچنان از جزییات مذاکرات بین بغداد و واشنگتن درباره حضور آمریکایی ها در عراق، بی اطلاع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مضر خزعل نماینده پارلمان عراق از ائتلاف سائرون با اشاره به اینکه پارلمان همچنان از جزییات مذاکرات بغداد و واشنگتن درباره حضور آمریکایی ها در عراق اطلاعی ندارد، خواستار توضیح دولت درباره جزییات مذاکرات شد.

خزعل در مصاحبه با وبگاه المعلومه گفت که از دولت می خواهیم درباره آنچه در جلسات گفتگو بین بغداد و واشنگتن و توافق بین دو طرف مذاکره رخ داد، توضیح دهد.

وی تصریح کرد که پارلمان اطلاعاتی درباره مذاکرات مربوط به حضور آمریکا و اجرای مصوبه پارلمان در خصوص اخراج نظامیان آمریکا از عراق دریافت نکرده است.

این عضو پارلمان عراق همچنین از دولت خواست درباره جزییات مذاکره، توافقات بین دو طرف و طرح های مربوط به اخراج نظامیان آمریکایی به خصوص در پرتو مصوبه پارلمان مبنی بر ضرورت اخراج نظامیان آمریکایی، توضیح دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو سائرون: پارلمان هنوز از جزییات مذاکره با واشنگتن بی اطلاع است

عضو سائرون: پارلمان هنوز از جزییات مذاکره با واشنگتن بی اطلاع است