مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-12سياسي

همه پهنه تخت فولاد موزه است


مدیر مجموعه فرهنگی، مذهبی تخت فولاد اصفهان، این مجموعه را یک سایت موزه دانست و از امضای تفاهم نامه ای با کمیته ملی موزه های ایران به منظور مرتبط کردن تخت فولاد با شبکه موزه های جهانی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر مجموعه فرهنگی، مذهبی تخت فولاد اصفهان، این مجموعه را یک سایت موزه دانست و از امضای تفاهم نامه ای با کمیته ملی موزه های ایران به منظور مرتبط کردن تخت فولاد با شبکه موزه های جهانی خبر داد.

سید علی معرک نژاد با بیان اینکه تمام پهنه 75 هکتاری مجموعه تخت فولاد را می توان به عنوان یک موزه در نظر گرفت، اظهار کرد: از جمله بخش های با ارزش این مجموعه از لحاظ تاریخی و فرهنگی می توان به سنگ قبور، کتیبه ها، بناها و معماری هایی که در دوره های مختلف از جمله ایلخانی، صفویه و قاجار انجام شده اشاره کرد.

وی افزود: این ظرفیت های بالقوه باعث شده تا تخت فولاد تبدیل به یک سایت موزه شود و این سایت موزه نیاز به تجهیزات و امکانات اضافی ندارد بلکه برای راه اندازی سایت موزه ها، خواناسازی در سه سطح تخت فولاد، سطح شهر اصفهان و در سطح ملی مورد نظر است.

مدیر مجموعه فرهنگی، مذهبی تخت فولاد اصفهان تصریح کرد: تبدیل تخت فولاد به سایت موزه گردشگری معنوی در حوزه جغرافیایی ملی و بین المللی چشم انداز این مجموعه بوده که قرار است با مشارکت هایی که صورت می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پهنه تخت فولاد موزه است

همه پهنه تخت فولاد موزه است