مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-12اقتصادي

میزان افزایش درآمدهای پایدار شهرداری مشخص شود


عضو شورای اسلامی شهر تهران درخواست کرد درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری طی مدت مشابه در طی دوره مدیریت پنجم شهری بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش خزانه دار شورای شهر در خصوص هزینه و درآمد سه ماهه شهرداری تهران گفت: ما در برنامه 5 ساله تعهدی را در ارتباط با درآمدهای پایدار و ناپایدار ایجاد کردیم مبنی بر اینکه شهرداری سالانه 10 درصد از درآمد ناپایدار بکاهد و بر درآمد پایدار بیفزاید.

و ادامه داد: آیا در ماه سوم سال 99 این اتفاق افتاده است یا خیر؟ نوری همچنین درخواست کرد درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری طی مدت مشابه در طی دوره مدیرت پنجم شهری بررسی شود و افزود: باید دوره مشابه در طی این مدت و به ویژه در سه سال گذشته بررسی شود که آیا توانستیم از درآمدهای ناپایدار بکاهیم و بر درآمدهای پایدار بیفزاییم و یا اینکه همان شیبی که در گذشته بوده وجود دارد.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: آیا در بخش غیر نقد نیز هزینه ها ثبت شده است؟ شاید عملکرد یک دهم درصدی به دلیل عدم ثبت هزینه غیر نقد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان افزایش درآمدهای پایدار شهرداری مشخص شود

میزان افزایش درآمدهای پایدار شهرداری مشخص شود