مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-12اقتصادي

نوآوری کرونایی حراج «کریستیز»/ فروش 421 میلیون دلاری در 4 ساعت!


حراجی آنلاین «کریستیز» با فروش 421 میلیون دلار که به صورت همزمان در چهار شهر و در طول چهار ساعت انجام شد در یک بستر جدید و نوآورانه پیش رفت.

- حراجی آنلاین کریستیز با فروش 421 میلیون دلار که به صورت همزمان در چهار شهر و در طول چهار ساعت انجام شد در یک بستر جدید و نوآورانه پیش رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آرت نت، خانه های حراجی هنری مجبور شدند تا مدل های تجاری حراجی های خود را به سرعت و به طور جدی تغییر دهند تا بتوانند با تغییرات دوره قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا کنار بیایند.

در این میان حراجی کریستیز که صبح دیروز (به وقت نیویورک) در زمینه هنرهای امپرسیونیستی، مدرن، هنر پس از جنگ و معاصر برگزار شد، موفق شد تا قابلیت های خاصی را برای این دوران به نمایش بگذارد.

این حراجی چهار قسمتی که با عنوان وان (ONE) برگزار شد، همزمان به صورت بین المللی در هنگ کنگ، پاریس، لندن و نیویورک پیش رفت.

در این حراجی 79 کار هنری (که سه مورد از آنها پیش از حراج از آن بیرون کشیده شدند) ارایه شد و حراج از حدود ساعت 11:30 صبح شروع شد و در طول نزدیک به چهار ساعت از نتیجه کار به عنوان یک مناقصه بی نقص یاد شد.

در هر منطقه یک مسئول متفاوت مشغول ارایه اثر بود و هر مسئول فروش از هر یک از این مناطق در موارد مختلف سعی داشت تا با صفحه نمایش ویدیویی آثار مورد نظر را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری کرونایی حراج «کریستیز»/ فروش 421 میلیون دلاری در 4 ساعت!

نوآوری کرونایی حراج «کریستیز»/ فروش 421 میلیون دلاری در 4 ساعت!