مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-12سياسي

حساسیت اجتماعی نسبت به کرونا باید افزایش یابد


رییس شورای شهر شیراز تاکید کرد که برای مقابله جدی و تاثیرگذار با شیوع کروناویروس و قطع زنجیره انتقال نیازمند افزایش حساسیت ها در سطوح مختلف جامعه هستیم.

- سید عبدالرزاق موسوی یکشنبه 22 تیر در حاشیه آغاز کمپین من هم ماسک می زنم که توسط شهرداری شیراز کلید زده شد، یادآور شد که بی توجهی و پیش بینی نشدن منابع مالی کافی در سطح ملی برای مبارزه با بیماری کووید 19 موجب بروز و تحمیل آسیب های مختلف و از دست رفتن سرمایه اجتماعی منجر می شود.

رییس شورای شیراز با بیان اینکه حساسیت اجتماعی نسبت به این بیماری، کاسته شده است، خاطرنشان کرد: البته تردیدی وجود ندارد که همه افراد نسبت به جان خود در شرایط فعلی احساس خطر می کنند.

او با بیان اینکه عادت کرده ایم با مشاهده خطرات عینی احساس خطر کنیم، افزود: امروز کل مجموعه پزشکی دنیا تاکید می کنند که یکی از ممهترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری استفاده از ماسک است و اگر هر کسی به سهم در استفاده از ماسک احساس تعهد کند، برای مبارزه با بیماری کفایت می کند.

رییس شورای شهر شیراز ادامه داد: اگرچه باید محدویت هایی اعمال کرد اما باید طبقات اجتماعی پایین که معیشت آنها با مشکل جدی مواجه شده است را هم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت اجتماعی نسبت به کرونا باید افزایش یابد

حساسیت اجتماعی نسبت به کرونا باید افزایش یابد