مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-12سياسي

برگزاری مراسم عمومی در آرامستان های زنجان ممنوع شد


بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان به رییس سازمان آرامستان های شهرداری زنجان، برگزاری مراسم عمومی در آرامستان ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محسن کرمی در نامه ای به رییس سازمان آرامستان های شهرداری زنجان، اظهار کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به این ویروس و لزوم تشدید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از تشکیل اجتماعات برای قطع زنجیره انتقال و حفظ سلامت عمومی شهروندان، تا اطلاع ثانوی انجام هرگونه مراسم عمومی در آرامستان ها و برگزاری اجتماع برای تشییع، تدفین و ترحیم در بهشت زهرا (س) ممنوع است.

وی افزود: بر اساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، برگزاری اجتماعات و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی، زمینه انتقال ویروس را فراهم می کند که در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان، برگزاری مراسم ترحیم، تشییع و تدفین اموات در آرامستان ها صرفاً برای جمع محدودی از خانواده و بستگان درجه یک امکان پذیر خواهد بود، همچنین برگزاری مراسم ترحیم در مساجد ممنوع است.

کرمی هشدار به افزایش مجدد آمار مبتلایان و متوفیان کرونایی در استان، یادآور شد: آرامستان های شهر زنجان به دلیل ایجاد ازدحام و احتمال رعایت نکردن فاصله گذاری اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عمومی در آرامستان های زنجان ممنوع شد

برگزاری مراسم عمومی در آرامستان های زنجان ممنوع شد