مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-12سياسي

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد


مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در این استان پرداخت و گفت: در این هفته بیش از 10 عنوان برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سیده ماه منیر گرجی زاده به 21 تیر ماه سالروز قیام خونین مردم مشهد علیه هنجار شکنی رضا خان پهلوی و آغاز هفته عفاف و حجاب  اشاره کرد و به تشریح عناوین و برنا مه های این هفته که تا 27 تیر ماه نیز به طول می انجامد، پرداخت.

وی بیان کرد: 21 تیرماه و اولین روز هفته عفاف و حجاب به نام حیا، عفت، مقاومت فرهنگی و واقعه گوهرشاد ،22 تیرماه، با عنوان حیا، عفت و تحکیم خانواده و فرهنگ فاطمی،23 تیرماه، به نام حیا و عفت؛ فطرت انسانی و مطالبه جهانی ،24 تیرماه، حیا و عفت؛ زمینه ساز ظهور ، 25 تیرماه، حیا و عفت؛ امنیت اجتماعی ،26 تیرماه، با عنوان حیا و عفت، احترام به قانون و تکریم جامعه   و 27 تیرماه، نیز با عنوان حیا و عفت، شکر عملی و تجلی بندگی نامگذاری شده است.

گرجی زاده ابراز داشت: بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان به مناسبت 21 تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب برنامه های متنوع و گسترده ای را در طول سال جاری پیش بینی و اقدامات لازم را طبق زمان بندی مناسب در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از 10 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد