مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 16:352020-07-12سياسي

نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست و ایرادات بسیاری به آن وارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خانه ملت، مهرداد ویسکرمی با انتقاد از نحوه جذب معلمان در آموزش و پرورش، اظهار کرد: متأسفانه نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست و ایرادات بسیاری به آن وارد است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش همواره بر مبنای مسائل سیاسی و جناحی اداره شده است، اضافه کرد: اکثر تصمیماتی که در آموزش و پرورش اتخاد می شود، ریشه پوپولیستی دارد و همواره علت اکثر استخدام ها و به کارگیری ها، جلب نظر و رأی بوده است.

وی ادامه داد: نبود هیچ مبنای مشخصی برای به کارگیری و جذب معلم موجب شده، سطح آموزش در مدارس و آموزش و پرورش کشور به شدت افت کند و ما شاهد بودیم که هر بار در آستانه انتخاب بدون هیچ ضابطه ای نسبت به جذب معلمان اقدام شده است.

ویسکرمی تصریح کرد: چنانچه قرار باشد هر قشری با فشار و تجمع در برابر مجلس و نهادهای تصمیم گیر خواسته خود را مطالبه و این خواسته اجرایی شود، سنگ روی سنگ بند نمی شود و این مسئله در دراز مدت یک دیکتاتوری اجتماعی ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست

نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست