مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 17:152020-07-12اقتصادي

انسداد 218 حلقه چاه غیرمجاز در گلستان/ خط و نشان برای آبخوان خواران


مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان گلستان از پر و مسلوب المنفعه کردن 218 حلقه چاه غیرمجاز طی سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالاحد باشقره امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 218 چاه غیرمجاز در سال 1398 در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی و صیانت از منابع آبی پر شده است.

وی تصریح کرد: با انسداد 218 حلقه چاه غیرمجاز در استان گلستان به میزان 2 میلیون و 850 هزار مترمکعب از برداشت غیرمجاز منابع آب استان جلوگیری شده است.

*فرونشست زمین و کاهش کیفیت آب نتیجه برداشت های بی رویه مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان گلستان با تاکید بر ارتباط و همکاری دستگاه قضایی برای برخورد با آخوان خواران و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی افزود: آبخوان خواران بدانند که در امان نیستند.

باشقره با اشاره به اینکه برداشت های بی رویه آب سبب افت سطح آب های زیرزمینی خواهد شد، گفت: کاهش سطح آب های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.

* برای صیانت از منابع آب از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم وی؛ لوله زایی، فرونشست زمین، افزایش هزینه بهره برداری از آبهای زیرزمینی به دلیل نیاز به کف شکنی و جابجایی چاه ها، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را از جمله آسیب های برداشت بی رویه از من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 218 حلقه چاه غیرمجاز در گلستان/ خط و نشان برای آبخوان خواران

انسداد 218 حلقه چاه غیرمجاز در گلستان/ خط و نشان برای آبخوان خواران