مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-12اقتصادي

218 حلقه چاه غیر مجاز در گلستان پر و مسلوب المنفعه شد


مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان از پر و مسلوب المنفعه کردن 218 حلقه چاه غیرمجاز در سال گذشته خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان از پر و مسلوب المنفعه کردن 218 حلقه چاه غیرمجاز در سال گذشته خبرداد.

عبدالاحد باشقره بابیان اینکه این تعداد چاه در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی پر شده است، اظهار کرد: با انسداد این تعداد چاه غیرمجاز به میزان دو میلیون و 850 هزار مترمکعب از برداشت غیرمجاز منابع آب استان جلوگیری شد.

وی با تأکید بر ارتباط و همکاری دستگاه قضایی برای برخورد با آبخوان خواران و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی، گفت: برداشت های بی رویه آب سبب افت سطح آب های زیرزمینی خواهد شد و کاهش سطح آب های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله لوله زایی، فرونشست زمین، افزایش هزینه بهره برداری از آب های زیرزمینی به دلیل نیاز به کف شکنی و جابجایی چاه ها، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آب منطقه ای گلستان، مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، این شرکت از هیچ کوششی در جهت صیانت از منابع آب دریغ نمی کند و آبخوان خواران بدانند که در امان نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

218 حلقه چاه غیر مجاز در گلستان پر و مسلوب المنفعه شد

218 حلقه چاه غیر مجاز در گلستان پر و مسلوب المنفعه شد