مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-12اجتماعي

پلیس نقش خود را در پاکسازی خودروهای فروش میوه در بندرعباس ایفا کند


مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در برخورد با متخلفان سد معابر و خودروهای فروش میوه همیشه دست تنها عمل می کنیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در برخورد با متخلفان سد معابر و خودروهای فروش میوه همیشه دست تنها عمل می کنیم.

رضا خوشبخت در گفت و گو با ایسنا، افزود: این خودروها با ایجاد ترافیک و تصادف چهره شهر را نازیبا و سلامت شهروندان را به خطر انداخته اند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در پیشگیری و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز میوه فروشان سیار می توانند یار و یاور این مجموعه باشند، تصریح کرد: این همراهی زمینه ایجاد آسایش و آرامش در شهر و رضایت بیشتر شهروندان از مسئولان را فراهم می کند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: اِشغال خیابان ها و ایجاد ترافیک نوعی تخلف است که پلیس راهنمایی و رانندگی باید خودروهای فروش میوه را طبق قانون جریمه کند.

رضا خوشبخت خاطرنشان کرد: مجموعه پیشگیری و رفع تخلفات شهری تنها می تواند از فعالیت مقطعی این خودروها جلوگیری کند، نبود قوانین سخت گیرانه و عدم همراهی پلیس با این مجموعه در برخورد با متخلفان موجب شده تا بسیاری از آنان بعد از آزاد سازی تجهیزات شان به راحتی در مناطق دیگر فعالیت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس نقش خود را در پاکسازی خودروهای فروش میوه در بندرعباس ایفا کند

پلیس نقش خود را در پاکسازی خودروهای فروش میوه در بندرعباس ایفا کند