مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-12دانش

انجمن های برتر دانشجویی دانشگاه علامه معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ محمد امیرپناهی با ارایه گزارشی از عملکرد انجمن های علمی-دانشجویی از خرداد تا بهمن ماه 98 گفت: - مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در رتبه بندی انجمن های علمی دانشجویی، انجمن ها و دانشکده های برتر که بیشترین فعالیت را از لحاظ آماری انجام داده اند، معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ محمد امیرپناهی با ارایه گزارشی از عملکرد انجمن های علمی-دانشجویی از خرداد تا بهمن ماه 98 گفت: معاونت فرهنگی به عنوان یکی از معاونت های تاثیرگذار در دانشگاه مطرح است.

رسالت مهم آن ترویج و نهادینه کردن فرهنگ معطوف به علم اندوزی و دانایی است.

وی افزود: همه فعالیت ها نیازمند پیش زمینه هایی است که به مسئله فرهنگ ربط مستقیم پیدا می کند و چنانچه دانشجویان به خوبی در این مسیر قرار گیرند، شاهد موفقیت های زیادی در عرصه فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی خواهیم بود.

در معاونت فرهنگی بخش های مختلفی از جمله انجمن های علمی-دانشجویی، نشریات، کانون های فرهنگی، هنری و مذهبی و تشکل های اسلامی که مخاطب اصلی آن دانشجویان هستند، فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های برتر دانشجویی دانشگاه علامه معرفی شدند

انجمن های برتر دانشجویی دانشگاه علامه معرفی شدند