مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-13اقتصادي

1277 واحد خونی از زنجان به سایر استانها ارسال شد


مدیرکل انتقال خون استان زنجان،گفت: هزار و 277 واحد خونی از استان زنجان به استان های گیلان، تبریز، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارسال شده است.

- سیامک اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر به ذخیره فرآورده های خونی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 10 هزار و 726 فرآورده خونی در استان ذخیره شده است.

وی اظهار کرد: از این میزان هزار و 277 واحد خونی از استان زنجان به استان های گیلان، تبریز، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ارسال شده است.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در خصوص فرآورده های خونی کمبودی ندارد، گفت: ذخایر خونی ما زیر 6 روز نبوده است.

اسدی به اهدای پلاسمای خون توسط بیماران کرونایی بهبود یافته در استان اشاره کرد و یاد آور شد: بانوان مجردو بانوانی که سقط جنین نداشته باشند می توانند پلاسمای خون اهدا کنند.

وی افزود: از تمام افرادی که بهبود یافتند درخواست می شود نسبت به اهدای پلاسمای خون خود اقدام کنند که تاکنون تنها 280 نفر برای این امر مراجعه کردند.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان لیست بیماران کرونایی بهبود یافته را به مرکز انتقال خون استان ارائه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1277 واحد خونی از زنجان به سایر استانها ارسال شد

1277 واحد خونی از زنجان به سایر استانها ارسال شد