مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-13اقتصادي

عرضه بسته ویژه بیمه های مسئولیت برای شرکت های دانش بنیان


بر اساس تفاهم نامه ای که میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت بیمه ایران به امضاء رسیده است، شرکت های دانش بنیان، از بسته جامع حمایتی در حوزه بیمه های مسئولیت بهره مند خواهند شد.

- بر اساس تفاهم نامه ای که میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت بیمه ایران به امضاء رسیده است، شرکت های دانش بنیان، از بسته جامع حمایتی در حوزه بیمه های مسئولیت بهره مند خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با امضا تفاهم نامه مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت بیمه ایران سبد حمایتی جامعی برای شرکت های دانش بنیان تدوین شد و این بسته جامع بیمه ای، ریسک های مرتبط با مسئولیت را کاهش می دهد و روند فعالیت های جاری شرکت های دانش بنیان را تسهیل می کند.

بیمه مسئولیت آتش سوزی برای خسارت مالی و جانی در برابر اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان، بیمه مسئولیت حرفه ای کارشناسان آزمایشگاه و بیمه مسئولیت محصول، چند بیمه نامه ای هستند که توسط این بسته خدمتی پوشش داده می شود.

با ایجاد زیرساخت های آنلاین، اقداماتی انجام گرفته است تا شرکت های دانش بنیان، بتوانند مستقیماً به نمایندگی های شرکت بیمه ایران مراجعه کنند و از این خدمات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بسته ویژه بیمه های مسئولیت برای شرکت های دانش بنیان

عرضه بسته ویژه بیمه های مسئولیت برای شرکت های دانش بنیان