مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-13دانش

گام نخست در استقلال، سیاست گذاری دانشگاه هاست / پذیرش دانشجو متناسب با برند دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جبار علی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت در برنامه رادیویی گفتگوی علمی با بیان اینکه استقلال دانشگاه ها در حوزه های مختلف تجلی پیدا می کند، - رییس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه استقلال دانشگاه ها در حوزه های مختلف تجلی پیدا می کند، گفت: گام نخست در استقلال، سیاست گذاری دانشگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جبار علی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت در برنامه رادیویی گفتگوی علمی با بیان اینکه استقلال دانشگاه ها در حوزه های مختلف تجلی پیدا می کند، گفت: طبیعتاً گام نخست در استقلال، سیاست گذاری دانشگاه ها است و در کنار آن، به استقلال مالی نیز دست پیدا می کنیم.

وقتی دانشجو در اختیار دانشگاه باشد، طبیعتاً بحث های مالی دانشگاه و منابع درآمدی دانشگاه نیز باید مستقل باشد.

وی افزود: لازمه استقلال دانشگاه ها هم از بعد ساختاری و هم از بعد برنامه ریزی ها و استعداد های کلان دانشگاه ها بنا به ظرفیت و توانمندی هایشان مطرح است.

رییس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به موضوع برندسازی در حوزه آموزش عالی اظهار کرد: دانشگاه ها متناسب با برندی که ایجاد می کنند می توانند دانشجو بپذیرند و بر مبنای آن می توانند درآمد های خود و هزینه های دانشجویی را تعیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نخست در استقلال، سیاست گذاری دانشگاه هاست / پذیرش دانشجو متناسب با برند دانشگاه

گام نخست در استقلال، سیاست گذاری دانشگاه هاست / پذیرش دانشجو متناسب با برند دانشگاه