مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13سياسي

ضبط «شب فیروزه ای» در غارعلیصدر با هدف معرفی ظرفیت گردشگری همدان


مدیر روابط امور بین الملل شرکت سیاحتی علیصدر درباره انتقاد به تبلیغات این شرکت با روی آنتن رفتن از طریق جُنگ شبانه «شب فیروزه ای» در روزهای کرونایی گفت: - ضبط شب فیروزه ای در غارعلیصدر با هدف معرفی ظرفیت گردشگری همدان ایسنا/همدان مدیر روابط امور بین الملل شرکت سیاحتی علیصدر درباره انتقاد به تبلیغات این شرکت با روی آنتن رفتن از طریق جُنگ شبانه شب فیروزه ای در روزهای کرونایی گفت: در شرایط فعلی از مسافران دعوت نمی کنیم از غارعلیصدر دیدن کنند بلکه اطلاع رسانی می کنیم که غار فعال است و با بهبود شرایط پذیرای آن ها هستیم.

حمید امامی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: تبلیغات انجام شده تأثیری در جذب مسافر برای غار نداشته و با توجه به شرایط کرونایی و اطلاع رسانی پرهیز از سفرهای غیرضروری، مسافران علیصدر هم نسبت به سال های قبل کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر درآمد علیصدر منفی است، اظهار کرد: غالب مسافران غارعلیصدر هم استانی های ما بوده و معدود مسافران غیربومی هموطنانی هستند که این منطقه مسیر عبوریشان است.

امامی درباره ضبط جُنگ شبانه شب فیروزه ای در غار علیصدر توضیح داد: این برنامه در سیاست های سازمان صداوسیما با هدف معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری استان ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط «شب فیروزه ای» در غارعلیصدر با هدف معرفی ظرفیت گردشگری همدان

ضبط «شب فیروزه ای» در غارعلیصدر با هدف معرفی ظرفیت گردشگری همدان