مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-13اقتصادي

بدعهدی یکی دیگر از نماینده های انحصاری فروش خودروهای خارجی


تعدادی از مشتریان شهر خودرو ایرانیان فردا (نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت ریگان خودرو) از بدعهدی این شرکت در تحویل خودروها خبر داده اند.

- تعدادی از مشتریان شهر خودرو ایرانیان فردا (نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت ریگان خودرو) از بدعهدی این شرکت در تحویل خودروها خبر داده اند.

طبق اظهارات آنان، در نتیجه اعتراض های صورت گرفته، وزارت صنعت موضوع را پیگیری کرده که براساس آن قرار شد اجرای تعهدات از سوی این شرکت آغاز شود اما گویا آنها قرارداد صلح نامه برای امضا در اختیار مشتریان قرار داده اند که براساس آن، حق هرگونه اعتراض را از آنها سلب می کند.

یکی از این مشتریان شرکت شهر خودرو ایرانیان فردا در این باره به ایسنا گفت: این شرکت از خرداد ماه سال 1397 اقدام به پیش فروش خودرو کوپا T210 در تیپ های رویال و فلکشیپ با مبالغ پیش پرداخت به ترتیب 65 و 75 میلیون تومان برای سال 1397 و 160 تا 195 میلیون تومان برای سال 1398 کرده است.

این قراردادها با تعهد تحویل های مختلف که طولانی ترین آن 180 روز کاری برای ثبت نامی های 1397 و 210 روز کاری برای ثبت نامی های 1398 بود، بسته شده است.

وی افزود: اما پس از 180 روز کاری به جای تکمیل وجه و تحویل خودرو که درآن زمان با مبلغی حدود 65 میلیون تومان باید انجام می شد، به بهانه های مختلفی از جمله تحریم ها، افزایش قیمت ارز و نرسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی یکی دیگر از نماینده های انحصاری فروش خودروهای خارجی

بدعهدی یکی دیگر از نماینده های انحصاری فروش خودروهای خارجی