مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-13اقتصادي

طرح کاداستر در 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین اجرا می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می شود.

- فاطمه خمسه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش طرح کاداستر در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و ساماندهی آنها، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون اطلاعات و نقشه برداری از بیش از 85 هزار هکتار از این عرصه ها انجام شده است.

وی افزود: طرح کاداستر یا حدنگاری با هدف نقشه برداری با جزییات کامل و تعیین تکلیف مالکیت اراضی سال گذشته در سطح 55 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا شده است.

خمسه گفت: همچنین برای 17 هزار هکتار از اراضی یاد شده، نقشه نهایی حدنگاری قطعات و پلاک ها تهیه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین سال گذشته همچنین در راستای پیشبرد این طرح، نقشه برداری زمینی و تهیه تصاویر هوایی بیش از 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین و گویا سازی اطلاعات توصیفی از آنها به انجام رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به اراضی در طرح کاداستر در نهایت برای ثبت و صدور سند به سازمان ثبت اسناد و املاک ارسال می شود، گفت: تاکنون اطلاعات مربوط به 33 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین که نقشه برداری آنها در طرح کاداستر انجام شده برای ثبت نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاداستر در 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین اجرا می شود

طرح کاداستر در 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین اجرا می شود