مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-13فناوري

مخترعی که گذشته خود را در واقعیت مجازی ساخت


لوکاس ریزوتو نام مخترعی است که به مدت یک سال تمام هر لحظه از زندگی خود را تصویربرداری کرده و با استفاده از این تصاویر در فضای واقعیت مجازی یک ماشین زمان ساخته و اکنون می تواند با هدست واقعیت مجازی در هر روز دلخواه خود در سال گذشته زندگی کند.

- "لوکاس ریزوتو" نام مخترعی است که به مدت یک سال تمام هر لحظه از زندگی خود را تصویربرداری کرده و با استفاده از این تصاویر در فضای واقعیت مجازی یک ماشین زمان ساخته و اکنون می تواند با هدست واقعیت مجازی در هر روز دلخواه خود در سال گذشته زندگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، زندگی از لحظات زودگذر ساخته شده است که شاید هر روزه قسمت های زیادی از آن را به راحتی فراموش می کنیم، اما یک مخترع راهی برای به یاد آوردن بخش اعظم آن پیدا کرده است.

لوکاس ریزوتو اخیراً توسط فناوری واقعیت مجازی یک ماشین زمان ساخته است که به وی اجازه می دهد تا همه لحظات ضبط شده توسط دوربین هایی که بر روی عینک خود داشته است را زنده کند و قادر به تجربه دوباره آنها در فضای واقعیت مجازی باشد.

لوکاس با خرید عینک Snap Spectacles که در دو طرف شیشه های خود دو دوربین دارد، به مدت یک سال از همه لحظات زندگی خود فیلم گرفت و با در دست داشتن این تصاویر توانسته است تمام این یک سال را در محیط واقعیت مجازی بازسازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخترعی که گذشته خود را در واقعیت مجازی ساخت

مخترعی که گذشته خود را در واقعیت مجازی ساخت