مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-13ورزشي

ساماندهی استعداد جوانان با برگزاری جشنواره «ترنج»


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ستاد غنی سازی اوقات فراغت استان با همکاری دستگاه های فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره ساماندهی استعداد جوانان بنام ترنج کرده است.

- امیر غفرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان البرز می تواند به عنوان پایلوت مرکز استعدادهای جوانان در کشور باشد، اظهار کرد: بعد از تصویب طرح جشنواره ساماندهی و کشف استعدادها در زمینه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی در وزارت ورزش و جوانان کشور، پیشنهاد داده شد که استان البرز به عنوان پایلوت ساماندهی و کشف استعدادیابی زیر نظر کمیسیون اوقات فراغت مجمع جوانان کشور انتخاب و معرفی شود.

وی ادامه داد: فرآیند ساماندهی استعدادهای جوان در نهایت منجر به ایجاد اشتغال و کار آفرینی خواهد شد که این اتفاق مبارک، با توجه به نام گذاری سال 1399 از طرف مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید می تواند تأثیر زیادی در حوزه جوانان ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که این برای اولین بار است که جشنواره ترنج به صورت یکپارچه در کشور، بحث اوقات اوقات فراغت را به یک کار جامع منتهی خواهد کرد، گفت: تلاش ما برگزاری آبرومند این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی استعداد جوانان با برگزاری جشنواره «ترنج»

ساماندهی استعداد جوانان با برگزاری جشنواره «ترنج»