مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-13سياسي

سردرگمی های جنسی نوجوانان و تابوی آموزش جنسی


احسان رحمانی، مشاور خانواده و کارشناس امور نوجوانان در یادداشتی که با عنوان ضرورت آموزش جنسی به نوجوانان نوشته و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است، - ایسنا/قزوین احسان رحمانی، مشاور خانواده و کارشناس امور نوجوانان در یادداشتی که با عنوان ضرورت آموزش جنسی به نوجوانان نوشته و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است، می نویسد: اگر جامعه ما بخواهد مشکلات خود درزمینهٔ مسائل جنسی را به طور واقع بینانه حل کند نیازمند یک نظام تربیتی و یک نظام اخلاقی (فردی و اجتماعی) کارآمد در تربیت جنسی است.

هم چنین توجه به زمینه هایی که در آن نوجوانان به نحوه و چگونگی فعالیت جنسی ازنظر فیزیولوژیکی و نیز مسئله بهداشتی مربوطه، آشنا شوند.

اطلاعات نوجوانان درباره مسائل جنسی ناقص است یکی از دلایل اصلی این موضوع فقدان اطلاعات علمی کافی معلمان (همچنین متخصصان) در این مورد است، دوره نوجوانی برای همه به ویژه خود نوجوان قابل توجه است، رشد سریع تغییرات فیزیولوژیکی و روانی سبب می شود افکار و رفتار فرد حالت تازه ای به خود بگیرد و دل نگرانی هایی برای نوجوانان و مربیان ایجاد کند.

تربیت جنسی را نمی توان بدون برنامه ای مدون و هدفمند آموزش داد لذا باید گفت در کشور ما تاکنون نتوانسته اند راه حل موفقیت آمیزی برای آموزش و یا تربیت جنسی در مدارس و هم چنین کنترل رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی های جنسی نوجوانان و تابوی آموزش جنسی

سردرگمی های جنسی نوجوانان و تابوی آموزش جنسی