مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-13حوادث

عامل حریق اراضی ملی پاسارگاد دستگیر شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد با اشاره به مهار کامل آتش سوزی در نقاط مختلف ارتفاعات جنگلی و مرتعی این شهرستان، از دستگیری عامل حریق منطقه کرم آباد پاسارگاد خبر داد.

- حسن خسروانیان با اشاره به وقوع چند فقره آتش سوزی در ارتفاعات مناطق جنگلی و مرتعی شهرستان پاسارگاد، گفت: این آتش سوزی ها در نقاطی نظیر گردنه ارسنجان و کوه های کرم آباد از بخش مرکزی این شهرستان حادث شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی فارس، خسروانیان با یادآوری اینکه حریق با کمک نیروهای منابع طبیعی شهرستان های ارسنجان و پاسارگاد و همراهی مردم محلی کنترل و بطور کامل مهار شده است، گفت: همکاری اهالی منطقه در خور قدردانی است.

خسروانیان با اشاره به حضور نیروهای منابع طبیعی برای اطمینان از اطفاء کامل حریق و پاکسازی منطقه، گفت: عامل ایجاد حریق در کوه های کرم آباد دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

وی ضمن قدردانی از حضور نیروهای همکار در اطفاء حریق، به ویژه بخشدار بخش مرکزی، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای کرم آباد، قرقبانان فصلی منطقه، گروه های مردم نهاد و دامداران عشایری مستقر در منطقه، گفت: اقدام به موقع موجب جلوگیری از گسترش حریق به سایر نقاط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل حریق اراضی ملی پاسارگاد دستگیر شد

عامل حریق اراضی ملی پاسارگاد دستگیر شد