مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-13سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 23 تیر ایسنا


تحلیلی درباره شناخت افکار عمومی ایران از چین/ ارجاع جسد قاضی منصوری به دادگاهی در رومانی/ تاکید گزارشگر ویژه سازمان ملل در حوزه ترورهای غیرقانونی بر خودسرانه بودن ترور سردار سلیمانی و.

- تحلیلی درباره شناخت افکار عمومی ایران از چین/ ارجاع جسد"قاضی منصوری" به دادگاهی در رومانی/ تاکید گزارشگر ویژه سازمان ملل در حوزه ترورهای غیرقانونی بر خودسرانه بودن ترور سردار سلیمانی و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

یک کارشناس مسائل چین: افکار عمومی ایران شناخت دقیقی از چین ندارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحلیل یک کارشناس مسائل چین درباره شناخت افکار عمومی ایران از چین در صدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

حامد وفایی در ارتباط با آن چه چین هراسی موجود در جامعه ایران خوانده می شود، تاکید کرد: افکار عمومی ایران شناخت دقیقی از چین ندارد و بخش عمده ای از تصور مردم ایران از چین به اجناس بی کیفیت چینی باز می گردد که از سوی برخی تجار ایرانی به کشور وارد شده، در حالیکه واقعیت چین این گونه نیست.

ارجاع جسد قاضی منصوری به دادگاهی در رومانی/اطلاع رسانی درباره سند همکاری با چین پس از تایید پاسخ های سخنگوی وزارت امورخارجه به سوالات خبرنگاران در نشست خبری امروزش نیز دومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 23 تیر ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 23 تیر ایسنا