مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-13دانش

روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معرفی شدند


برگزیدگان جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور در مراسم که با حضور وزیر علوم برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، در این دوره از جشنواره، برای ایجاد رقابتی برابر و رعایت عدالت در ارزیابی و داوری آثار براساس دستورالعمل های موجود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی طبقه بندی، دانشگاه های سراسر کشور به چهار گروه (الف)، (ب)، (ج) و (د) تفکیک و در هر گروه در سه محور عمومی، رتبه های اول، دوم و سوم معرفی شدند.

گروه پنجم نیز با توجه به نوع و ماهیت فعالیت ها، به پژوهشگاه ها و پارک های علم وفناوری تخصیص یافته است که در این گروه هم اعضا با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

محورهای این جشنواره در سه محور عمومی شامل اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها ، تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز و روابط عمومی الکترونیک و دو محور ویژه شامل مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع و مسئولیت اجتماعی می باشد.

در گروه (الف)، در بخش اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها ، دانشگاه تهران رتبه اول، دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم و دانشگاه فنی و حرفه ای رتبه سوم، در بخش تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه نخست، دانشگاه شیراز رتبه دوم و دانشگاه تبریز رتبه سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معرفی شدند

روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معرفی شدند